فرایندهای بیمه و خسارت

فرآیند خرید بیمه نامه

کلیه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی می توانند برای بیمه نمودن محصولات کشاورزی خود در برابر عوامل قهری و طبیعی و سایر عوامل خطر بیمه پذیر، با مراجعه به نمایندگی های بیمه کشاورزی در شهرستان محل فعالیت خود، نسبت به اطلاع از شرایط بیمه نامه و خرید آن اقدام نمایند .

برای اطلاع از اطلاعات نمایندگی های بیمه کشاورزی لطفا اینجا کلیک فرمایید .

برای اطلاع از شرایط بیمه پذیری و مطالعه دستور العمل های بیمه گری لطفا پس از ثبت نام در سامانه جامع بیمه کشاورزی به آدرس: https://cs.sabka.ir مستندات مربوطه را براساس تقسیم بندی انجام شده دریافت نمایید .

فرآیند ثبت درخواست خسارت

کلیه بیمه گذاران محترم که مطابق قرارداد بیمه خود ، به علت بروز عامل یا عوامل خطر تحت پوشش بیمه نامه ، دچار خسارت شده اند، می توانند به یکی از روشهای زیر درخواست رسیدگی به خسارت را اعلام نمایند :

1- استفاده از کد دستوری #64009*6655* مندرج در ظهر بیمه نامه .

2- مراجعه به نمایندگی فروش بیمه نامه ( صادر کننده بیمه نامه) و اعلام خسارت و دریافت کد رهگیری .

3- مراجعه به شعبه بانک کشاورزی درج شده در بیمه نامه و دریافت کدرهگیری.

4- ثبت نام در سامانه جامع بیمه کشاورزی به آدرس : https://cs.sabka.ir ، ورود به بخش پورتال مشتریان و ثبت درخواست خسارت .

فرآیند استیناف

در صورتی که بیمه گذاران محترم به درصد خسارت تایید شده معترض باشند، می توانند از طریق مراجعه به شعبه بانک کشاورزی مندرج در بیمه نامه مراجعه و پس از تحویل اعتراض کتبی خود، رسید دریافت نمایند.


6.1.5.0
گروه دورانV6.1.5.0